Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Fashion show is on! Πως θα ντυθώ;



Χθες είχα την ιδιαίτερη τιμή να παραβρεθώ στην επίδειξη ενός φίλου, οι εντυπώσεις που προσέλαβα από τον κόσμο που παραβρέθηκε επίσης στο event, με παρότρυναν να θεωρήσω τη γραφή του άρθρου αυτού απαραίτητη!
Ένα fashion show αποτελεί την παρουσίαση της όλης δημιουργικότητας και  πάθους του εκάστοτε σχεδιαστή, η μεγαλύτερη του έκθεση δημοσίως. Ο μοναδικός τρόπος να τον τιμήσουμε αναλόγως για αυτήν του την προσφορά είναι να του ανταποδώσουμε την πρόκληση. Τι φοράμε σε τέτοιου είδους event;
Η μεγαλύτερη μερίδα φοράει τα καλά της, τα λεγόμενα «βραδινά» συνήθως και έχει επιτελέσει το χρέος της. Θέτω το εξής ερώτημα λοιπόν: Όταν βγαίνετε το βράδυ σε ένα club, μπαράκι και σε οτιδήποτε αγαπά η όρεξη του καθενός, πόσο εύκολο είναι να ξεχωρίσετε εσείς ή ο οποιοσδήποτε, εφόσον η πλειονότητα έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνιση της; Η απάντηση;  Αρκετά δύσκολο. Ποιες οι πιθανότητες να θεωρηθεί κατάλληλη μια ανάλογη εμφάνιση σε ένα fashion show; Σε μια επίδειξη δεν παρακολουθώ μόνον τις νέες τάσεις της μόδας, τις δημιουργώ! Επιλέγω να φορέσω το κάτι παραπάνω, που όχι απλά δε θεωρείται σύνηθες για τους άλλους αλλά και για τον ίδιο μας τον εαυτό. Δείτε το σαν ευκαιρία να οδηγήσετε το στιλ σας στα άκρα. Τότε θίγεται ένα άλλο ερώτημα: Το γεγονός ότι δεν μπορώ να φορέσω τα καλά μου συνεπάγεται πως δεν έχω τι να φορέσω; ΌΧΙ! Ο τρόπος μετράει.
Θα σας δώσω για παράδειγμα τη χθεσινή μου εμφάνιση. Ήθελα να φορέσω ένα συγκεκριμένο λευκό πουκάμισο, έχοντας όμως βαρεθεί τις πολυφορεμένες επιλογές παντελονιών, ήθελα κάτι καινούργιο. Τα οικονομικά ωστόσο στενά. Κατέληξα αρχικά πως θα ήθελα μια βερμούδα, καθώς με μακρύ παντελόνι είχε φορεθεί την πρώτη φορά και επειδή το πουκάμισο ήταν αρκετά εντυπωσιακό την ήθελα απλή. Αγόρασα μία vintage βερμούδα σε μπλε ναυτικό, η τιμή της; 1€. Ωστόσο κάτι έλειπε από το σύνολο και ήταν έντονο. Είχα απελπιστεί! Τότε επικαλέστηκα τη βοήθεια της μητέρας μου. Ξέθαψα λοιπόν μία μπλούζα σε μπλε ναυτικό επίσης, καθόλου αγαπημένη μου επειδή είχε στάμπα και επιπλέον ήταν αρκετά μακριά! Τι έκανα; Την έβαλα ανάποδα και μέσα από τη βερμούδα! Η τιμή της παρεμπιπτόντως 1,99€. Η ανησυχία μου ήταν πως θα εμφανιστώ έτσι στους 30 βαθμούς! Μου απαντά η μητέρα μου: «Εδώ φοράν κουστούμι καλοκαιριάτικα!». Πείστηκα λοιπόν. Για την ολοκλήρωση της εμφάνισης μου έλειπαν τα κοσμήματα, μη βρίσκοντας αυτό που έψαχνα αλλά και οικονομικά προσιτό, τα έφτιαξα μόνος μου! Handmade jewelry από σύρμα! Κόστος πενήντα σεντς. Τέλος επέλεξα καφέ oxford style παπούτσια από τη προσωπική μου συλλογή. Έτοιμος!
Προσπαθήστε δημιουργώντας, προκαλέστε τον εαυτό σας, κάνοντας τα αδύνατα δυνατά! Αν θεωρείτε πως δεν έχετε την ικανότητα να το κατορθώσετε ζητείστε βοήθεια, αν πάλι δεν εμπιστεύεστε κανέναν από τον κύκλο σας, παρακολουθείστε street style εμφανίσεις σε εβδομάδα μόδας του εξωτερικού στο internet. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεθεί κάτι κοντά σε εσάς και σε αυτά που διατίθενται. Και να θυμάστε οι επιπρόσθετες αγορές ΠΑΝΤΟΤΕ οικονομικά!
ΠΤ      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου